Verras uw klant op het juiste moment

Sjoerd zorgt ervoor dat u de klant nét een stapje voor kunt zijn, door de CRM basis te combineren met EDMS faciliteiten. EDM staat voor Event Driven Marketing en is een marketing strategie waarbij de marketing activiteiten worden geïnitieerd door ‘Events’. Deze events zijn gebeurtenissen in het leven van uw klanten, waardoor hun situatie verandert en u met passende adviezen op deze veranderde situatie kunt inspelen.

Waardevolle verkoopkansen creëren? Dat doet u door op het juiste moment in contact te komen met uw klanten, met een passende dienstverlening. De S in EDMS staat daarom zowel voor Service als voor Sales. Uw benadering zal eerder aanvoelen als een service dan als een sales gedreven contact, en dus zal uw klant eerder geneigd zijn om op uw advies of aanbod in te gaan.

Bij EDMS is het dus zaak om er op tijd bij te zijn. Liefst nog voordat de gebeurtenis een daadwerkelijk feit is. De klant wordt door uw ‘spontane’ actie aangenaam verrast en zal deze persoonlijke benadering op prijs stellen.

Met de juiste ondersteuning kunt u al uw klanten persoonlijk benaderen

Zonder slimme hulpmiddelen, waarmee u de juiste klantinformatie kunt vastleggen en gebruiken, is het onmogelijk om dit voor alle klanten bij te houden. Dat is nu exact waar Sjoerd u mee kan helpen. Sjoerd ‘kent’ uw klant en doordat u Sjoerd structureel met klantinformatie blijft voeden, komen deze gebeurtenissen als het ware ‘vanzelf’ boven drijven.

Hoe gaat dat in zijn werk? Met Sjoerd kunt u díe gebeurtenissen (events) vastleggen, die voor u relevant zijn om in contact te komen met klanten. Voor ieder event kunt u met behulp van de Sjoerd campagne-functionaliteit een stappenplan maken aangaande de wijze van benadering bij bepaalde gebeurtenissen.

Sjoerd ondersteunt u door voortdurend uw klantenportefeuille te monitoren en klanten aan de events te koppelen op het moment dat uit de klantinformatie blijkt, dat het event zich voordoet of kan gaan voordoen. Hoe eerder en beter u op basis van de vastgelegde informatie kunt voorspellen welke relevante gebeurtenissen kunnen optreden, des te beter kunt u samen met SJOERD de klanten net een stapje voor zijn.

Weten hoe u uw klanten voor kunt zijn? Neem contact op met Sjoerd!

>> Lees verder hoe u met Sjoerd zicht houdt op de comfortzone van uw klant