Sjoerd stuurt op klantgerichtheid

  • Afbeelding beursbengel Sjoerd

Sjoerd stuurt op klantgerichtheid

Op dit moment is het trendonderzoek klantgerichtheid dat georganiseerd wordt door SparklingCRM, initiatiefnemer van Sjoerd, in samenwerking met Adviesbureau Fred de Jong en Björn Bierhaalder van MCH Consultancy, in volle gang.

Sjoerd4u is ontwikkeld om adviseurs die duurzame relaties opbouwen met hun klanten optimaal te ondersteunen en klantgericht ondernemen is daarbij een voorwaarde. Klantgerichtheid is een breed begrip. Wat betekent het voor adviseurs om klantgericht te zijn en hoe staat de branche er op dat gebied eigenlijk voor? Het trendonderzoek stelt deze vragen en ook Sjoerd is benieuwd naar de antwoorden daarop.

Sjoerd4u stuurt op klantgerichtheid, zo luidt de kop van de achterflap van de Beursbengel van 2 april 2018. Klik op de afbeelding om de PDF te openen.

Wilt u ook meedoen aan het trendonderzoek? U kunt de vragenlijst met de button hieronder openen.

Start de vragenlijst
By |2018-07-21T13:51:54+00:005 april 2018|Categories: Nieuws|Tags: , , |0 Comments

Leave A Comment