Sjoerd kiest voor de adviseurHoe kunt u door persoonlijk contact het verschil maken en tegelijkertijd technologie optimaal gebruiken om uw processen te verbeteren? Wat verwachten uw klanten van u? En is dat wel altijd betaalbaar?

Deze en andere vragen komen ter sprake in de workshop ‘Klantgericht ondernemen en de digitale paradox’ tijdens het symposium van de Beursbengel op 30 maart aanstaande. Ook in 2017 prijkt ‘onze’ Sjoerd weer op de achterpagina van de Beursbengel. Sjoerd wil u graag helpen bij het vinden van de balans tussen techniek en persoonlijk contact, zodat uw klanten tevreden blijven en uw bedrijf een gezonde toekomst tegemoet gaat.

 

 

Sjoerd: meer succes door duurzame relaties

Wij zijn er van overtuigd dat ondernemers die duurzame relaties aangaan met hun klanten succesvoller zijn. Maar kunt u nog wel duurzame relaties opbouwen in een toekomst waarin automatisering zo’n belangrijke rol speelt? Welke mate van persoonlijk contact is daar eigenlijk voor nodig en is dat persoonlijk contact straks nog wel betaalbaar? Hoe combineer je dat slim?

Samen weten we meer

In 2017 bestaat de Beursbengel 80 jaar. Dat wordt op 30 maart gevierd met een symposium met als thema “De risico’s van de toekomst”. Sjoerd mocht natuurlijk niet ontbreken op deze dag. SparklingCRM organiseerde – als initiatiefnemer van Sjoerd – daarom de workshop “Klantgericht ondernemen en de digitale paradox” en onder het motto “samen weten we meer dan alleen” discussieerden we met de deelnemers aan de hand van enkele prikkelende stellingen.

Was u verhinderd of koos u voor een andere workshop en wilt u wel actief meedenken en -praten? Vul dan hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Bedrijfsnaam*

Voornaam*

Achternaam*

Geslacht*
MV

E-mail adres*

Wilt u zich aanmelden voor de Sjoerd nieuwsbrief?
Ja

Velden met een * zijn verplichte velden