Klik op de afbeelding voor de PDF versie. Verschenen achterop de Beursbengel in januari 2018.

Initiatiefnemer van het Sjoerd4u platform SparklingCRM start binnenkort een onderzoek naar klantgerichtheid onder financieel dienstverleners. In de aanloop naar dit onderzoek hebben we ons namens Sjoerd afgevraagd wat klantgerichtheid eigenlijk inhoudt en hoe dat gefaciliteerd kan worden.

Klantgerichtheid komt volgens Sjoerd tot uitdrukking in een duurzame klantrelatie die tot stand komt door een oprechte interesse in de klant en daarmee het vormen van een gezamenlijk beeld over die klant. Sjoerd4u faciliteert deze duurzame klantrelatie met een overkoepelend klantbeeld dat persoonlijke en relevante informatie voor alle betrokkenen inzichtelijk maakt.

Een medewerker die vanuit een specifieke klantvraag of taak het klantbeeld opent krijgt een breed beeld van alles wat er speelt en kan daar direct rekening mee houden of op inspelen. Dit bevordert de interactie met de klant en stelt medewerkers in staat proactief te handelen.

Meer weten over het centrale klantbeeld van Sjoerd4u en hoe dit u kan helpen nog klantgerichter te zijn? Bekijk wat u kunt met Sjoerd of neem contact met ons op.