Hoogkamer Assurantiën uit Lisse heeft in de afgelopen periode een transformatie doorgemaakt naar volledig klantgericht werken. In die overgang past ook de implementatie van een platform om duurzame klantrelaties op te bouwen en te onderhouden. Hoogkamer Assurantiën heeft na een uitgebreid selectietraject met meerdere CRM toepassingen, gekozen om dit met Sjoerd te doen. Begin september is het kantoor live gegaan met het platform.

Een van de redenen om voor Sjoerd te kiezen, is de mogelijkheid die het platform biedt om te werken op basis van Klantgericht Risicomanagement. Ook de uitgebreide ondersteuning van de bedieningsconcepten en de daarbij behorende werkzaamheden waren een belangrijk argument voor Hoogkamer. Sjoerd maakt de dienstverlening van Hoogkamer Assurantiën niet alleen zichtbaar, maar helpt ook bij de bewaking ervan en geeft inzicht in de bestede tijd.

Logo Hoogkamer Assurantiën

Meervoudige procesondersteuning

Hoogkamer Assurantiën maakt verder gebruik van de procesondersteuning die het platform biedt voor onder andere opportunity’s en adviezen, waardoor medewerkers worden meegenomen door de verschillende processtappen en waar nodig bewaking plaatsvindt op de voortgang. Ook voor tickets, die gebruikt worden om bijvoorbeeld schades, mutaties, vragen en klachten op te volgen is deze procesondersteuning actief.

Gefaseerde implementatie

In eerste instantie heeft Hoogkamer Assurantiën gekozen om vanuit de basis van Sjoerd te gaan werken. Op termijn volgt uitbreiding met API-koppelingen met bijvoorbeeld de boekhouding en wordt Event driven campagnemanagement verder ingericht.

De kern van Sjoerd

Klantgericht Risicomanagement is de kern van het Sjoerd platform. Verzekeren is tegenwoordig immers geen primair doel op zich, maar maakt waar nodig onderdeel uit van een totaaladvies. Dat advies is een momentopname en dus niet statisch; blijvende interactie tussen adviseur en klant is belangrijk om het actueel te houden.

Meer informatie

Herkent u zich in die visie? Dan is het Sjoerd platform ook voor u interessant. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.