Als adviseur van de toekomst heeft u een visie waarin uw klant centraal staat. U wilt nieuwe ideeën en werkwijzen toepassen om die visie in de praktijk gestalte te geven, maar hoe kunt u dit daadwerkelijk organiseren? De techniek kan daarin niet leidend zijn, maar de juiste tools ter ondersteuning van uw klantgerichte toekomstvisie kunnen u wel enorm vooruit helpen.

Sjoerd is een nieuw online platform, dat als een verbindende schakel beproefde technieken samenbrengt. Geen nieuw systeem boordevol maatwerk, maar een platform gericht op een nieuwe manier van werken, waarbij bewezen applicaties en stabiele koppelingen datgene doen waar ze goed in zijn.

Dit nieuwe platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Om als onderneming overeind te blijven is het – meer dan ooit tevoren – van essentieel belang om in duurzame klantrelaties te investeren. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, vandaar dat we er een persoonlijke naam aan hebben gegeven: Sjoerd (met een knipoog naar het Engelse ‘sured’). Met Sjoerd bent u er van verzekerd klaar te zijn voor de toekomst; met Sjoerd waarborgt u duurzame klantrelaties en continuïteit voor uw organisatie. De achtergronden voor het ontstaan van dit nieuwe platform en hoe het voor u in de praktijk kan werken, worden in dit white paper uitgelegd.

Graag ontvang ik een of meerdere van de volgende whitepapers

Sjoerd
Stap voor stap naar de adviseur van de toekomst

Bedrijfsnaam*

Voornaam*

Initialen

Achternaam*

Geslacht*
MV

E-mail adres*

Ik meld mij graag aan voor de Sjoerd nieuwsbrief!

Velden met een * zijn verplichte velden