FAQs

Mijn klanten lopen weg

Het nakomen van afspraken wordt door klanten hoog gewaardeerd, zo blijkt ook weer uit het onlangs uitgevoerde trendonderzoek en het daaraan gespiegeld consumentenonderzoek. Toch blijkt dat in de praktijk lastiger uit te voeren dan gedacht [...]

By |2018-08-09T17:10:07+02:009 augustus 2018|Categories: |0 Comments

Hoe kan ik zien dat een e-mail wordt gesynchroniseerd naar Sjoerd?

Synchronisatie van e-mail berichten E-mail berichten die in CRM moeten worden opgeslagen, kunnen naar de map 'Autosync naar CRM' worden verplaatst of gekopieerd. Via ConnectLive gaat dat met de knop 'kopieer naar synchronisatie map'. Het [...]

By |2018-07-25T09:58:59+02:0024 juli 2018|Categories: |Reacties uitgeschakeld voor Hoe kan ik zien dat een e-mail wordt gesynchroniseerd naar Sjoerd?

Hoe kan ik een als .msg opgeslagen e-mail gebruiken als contactmoment bij opportunity?

Werking opportunity proces In het opportunity proces is de voorwaarde om van fase nieuw naar fase intake te gaan, dat een contactmoment wordt vastgelegd. Als dit contactmoment een e-mail bericht is dat als .msg formaat [...]

By |2018-07-24T16:30:47+02:0020 juli 2018|Categories: |Reacties uitgeschakeld voor Hoe kan ik een als .msg opgeslagen e-mail gebruiken als contactmoment bij opportunity?
We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Ok